onsdag 25 februari 2009
tisdag 24 februari 2009
måndag 16 februari 2009
trött
En lugn och stilla dag har det varit idag.
Lagt ut lite auktioner idag och igår. Får se om det genererar lite pengar.
Frun sover bredvid mig.
Jag tänker på att det vore bra att kunna dela sig.
Finns massor av roliga saker att göra men ändå är det de onödiga som man gör.
Det handlar om frid och harmoni runt sig. Att inte behöva stressa.
Lagt ut lite auktioner idag och igår. Får se om det genererar lite pengar.
Frun sover bredvid mig.
Jag tänker på att det vore bra att kunna dela sig.
Finns massor av roliga saker att göra men ändå är det de onödiga som man gör.
Det handlar om frid och harmoni runt sig. Att inte behöva stressa.
fredag 23 januari 2009
fredagskväll.
Då var fredagen slut.
Mitt fredagsgodis blev ett äpple och en av barnens yoggi.
Halv om halvt tittat på en film med adam sandler.
Innan filmen så fick jag höra att min fru hade tråkigt men hon kom inte på något vettigt och göra.
Jag skulle egentligen tränat idag men jag har varit extra trött.
En period innan var jag väldigt trött varje dag och jag fick då leva på energidrycker.
Hoppas att det inte är tillbaka.jobbigt.
Kvällen har annars bestått av mu.
Hamnade i ett bra party med helt okej xp i lt7.
Gick nog upp en 5 lvl tror jag ikväll... Inte många kvar tills jag får mina vingar.
Tänker börja med cc lite mer med min bl. Fick en soul idag så jag e nöjd där.
Inte pratat med farid så mycket idag. Bara sagt hej och så.
Jag kanske har varit på honom lite mycket senaste tiden och frågat så jag ska nog låta han slippa mig lite.
Börjar känna mig lite hungrig nu. Så jag får somna snabbt så jag inte äter mer som sätter sig i fettet.
Imorgon så ska frun spela hemma match.
Hoppas att hon spelar lika bra som hon gjorde förra helgen. För då var hon bäst i sitt jag.
Jag älskar att se henne lycklig och fullkomlig när det går bra för henne.. Själv så ska jag pröva på att träna qi gong på söndag.
För att se om det är något för mig.
Mitt fredagsgodis blev ett äpple och en av barnens yoggi.
Halv om halvt tittat på en film med adam sandler.
Innan filmen så fick jag höra att min fru hade tråkigt men hon kom inte på något vettigt och göra.
Jag skulle egentligen tränat idag men jag har varit extra trött.
En period innan var jag väldigt trött varje dag och jag fick då leva på energidrycker.
Hoppas att det inte är tillbaka.jobbigt.
Kvällen har annars bestått av mu.
Hamnade i ett bra party med helt okej xp i lt7.
Gick nog upp en 5 lvl tror jag ikväll... Inte många kvar tills jag får mina vingar.
Tänker börja med cc lite mer med min bl. Fick en soul idag så jag e nöjd där.
Inte pratat med farid så mycket idag. Bara sagt hej och så.
Jag kanske har varit på honom lite mycket senaste tiden och frågat så jag ska nog låta han slippa mig lite.
Börjar känna mig lite hungrig nu. Så jag får somna snabbt så jag inte äter mer som sätter sig i fettet.
Imorgon så ska frun spela hemma match.
Hoppas att hon spelar lika bra som hon gjorde förra helgen. För då var hon bäst i sitt jag.
Jag älskar att se henne lycklig och fullkomlig när det går bra för henne.. Själv så ska jag pröva på att träna qi gong på söndag.
För att se om det är något för mig.
tisdag 20 januari 2009
evighet
Det är inte länge.
Om man avbryter den.
Helt slut nu.
Ska sova.
Mu står afk.
Ska upp tidigt och lämna barnen.
Sen ska jag söka massor med jobb.
Ha ha hon glömde öronproppar där nere.
Jag snarkar tydligen. Men det tror jag inte på. För då hade jag vaknat.
Skolan är slut för min del. Ska kolla mailen imorgon för och se om jag klarade religonen.
Om man avbryter den.
Helt slut nu.
Ska sova.
Mu står afk.
Ska upp tidigt och lämna barnen.
Sen ska jag söka massor med jobb.
Ha ha hon glömde öronproppar där nere.
Jag snarkar tydligen. Men det tror jag inte på. För då hade jag vaknat.
Skolan är slut för min del. Ska kolla mailen imorgon för och se om jag klarade religonen.
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)






