Pratar om dagen med min fru.
Har varit en bra dag.
Har ont i mitt högra knä.
måndag 1 juni 2009
söndag 31 maj 2009
kalle
Kalle är en fågel. Han bor i en gran. Granen är full av kottar men det gör ju kalle inget.
Starkt jobbat för min svåger igårkväll.
Starkt jobbat för min svåger igårkväll.
söndag 17 maj 2009
kanin
En glad pojke dagen efter en heldag. Tyvärr så hade dom slarvat med hans kost på äteriet igår så han spydde lite. Att folk inte får information om allergier är dåligt
fredag 15 maj 2009
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)




