tisdag 16 juni 2009

dagsresa

Då var vi på väg. Bussen rullar mot kristianstad. Där bytar vi till tåg som sen rullar mot köpenhamn. Ska bli kul. Det var längesedan jag var där i danmarks huvudstad. Men jag har varit i danmark ett antal gånger sedan dess. Barnen tycker det är kul att åka buss men tyvärr så kan dom inte sitta still.

måndag 15 juni 2009

sent en kväll

Fisken i sjön sover nog nu. Eller vad tror du?
Godnatt

torsdag 11 juni 2009

sängdags

Efter att man fått höra att det verkligen finns några som tittar på min blogg ibland så får jag ju känna mig manad att skriva några meningslösa rader. Vad är kul att läsa om då? Jag tänker inte redogöra mina dagar i detalj. Nä nu går ögonen i kors. Godnatt

söndag 7 juni 2009

köpt nya bågar idag.

Superfina och dom passar mig perfekt. Nä jag ljög jag köpte aldrig dom. Men visst är dom ett original? Prövade dom på biltema. Finns där för en hundring om du som läser blir sugen på ett par

tisdag 2 juni 2009

skön morgon

Äntligen får jag min efterlängtade sovmorgon. Blir väckt av en puss på munnen och två små busar som klättrar upp och kramar en. Visst är det livet.
Idag så ska vi på badhuset. Blir nog roligt

måndag 1 juni 2009

ligger i sängen

Pratar om dagen med min fru.
Har varit en bra dag.
Har ont i mitt högra knä.

trasig tand

Så här skadad var den. Och den kändes.