tisdag 16 juni 2009
dagsresa
Då var vi på väg. Bussen rullar mot kristianstad. Där bytar vi till tåg som sen rullar mot köpenhamn. Ska bli kul. Det var längesedan jag var där i danmarks huvudstad. Men jag har varit i danmark ett antal gånger sedan dess. Barnen tycker det är kul att åka buss men tyvärr så kan dom inte sitta still.
måndag 15 juni 2009
torsdag 11 juni 2009
sängdags
Efter att man fått höra att det verkligen finns några som tittar på min blogg ibland så får jag ju känna mig manad att skriva några meningslösa rader. Vad är kul att läsa om då? Jag tänker inte redogöra mina dagar i detalj. Nä nu går ögonen i kors. Godnatt
söndag 7 juni 2009
köpt nya bågar idag.
Superfina och dom passar mig perfekt. Nä jag ljög jag köpte aldrig dom. Men visst är dom ett original? Prövade dom på biltema. Finns där för en hundring om du som läser blir sugen på ett par
tisdag 2 juni 2009
skön morgon
Äntligen får jag min efterlängtade sovmorgon. Blir väckt av en puss på munnen och två små busar som klättrar upp och kramar en. Visst är det livet.
Idag så ska vi på badhuset. Blir nog roligt
Idag så ska vi på badhuset. Blir nog roligt
måndag 1 juni 2009
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)

