fredag 23 januari 2009

fredagskväll.

Då var fredagen slut.
Mitt fredagsgodis blev ett äpple och en av barnens yoggi.
Halv om halvt tittat på en film med adam sandler.
Innan filmen så fick jag höra att min fru hade tråkigt men hon kom inte på något vettigt och göra.
Jag skulle egentligen tränat idag men jag har varit extra trött.
En period innan var jag väldigt trött varje dag och jag fick då leva på energidrycker.
Hoppas att det inte är tillbaka.jobbigt.
Kvällen har annars bestått av mu.
Hamnade i ett bra party med helt okej xp i lt7.
Gick nog upp en 5 lvl tror jag ikväll... Inte många kvar tills jag får mina vingar.
Tänker börja med cc lite mer med min bl. Fick en soul idag så jag e nöjd där.
Inte pratat med farid så mycket idag. Bara sagt hej och så.
Jag kanske har varit på honom lite mycket senaste tiden och frågat så jag ska nog låta han slippa mig lite.
Börjar känna mig lite hungrig nu. Så jag får somna snabbt så jag inte äter mer som sätter sig i fettet.
Imorgon så ska frun spela hemma match.
Hoppas att hon spelar lika bra som hon gjorde förra helgen. För då var hon bäst i sitt jag.
Jag älskar att se henne lycklig och fullkomlig när det går bra för henne.. Själv så ska jag pröva på att träna qi gong på söndag.
För att se om det är något för mig.

tisdag 20 januari 2009

evighet

Det är inte länge.
Om man avbryter den.
Helt slut nu.
Ska sova.
Mu står afk.
Ska upp tidigt och lämna barnen.
Sen ska jag söka massor med jobb.
Ha ha hon glömde öronproppar där nere.
Jag snarkar tydligen. Men det tror jag inte på. För då hade jag vaknat.
Skolan är slut för min del. Ska kolla mailen imorgon för och se om jag klarade religonen.

tisdag 16 december 2008

Cornholio

En perfekt imitation av beavis i filmen beavis and butthead do america.
Om ni inte sett filmen så är den ett måste.
Är typ tio gånger roligare än dum och dummare. Med en speciell humor som är skyldig och medveten.
Filmen handlar om två hormonstinna tonåringar som ger sig ut efter en ny tv när den gamla blivit stulen.

Citat:
I am cornholio, I need TP for my bunghole

fredag 12 december 2008

cool anka

En klasskamrat som ritar fina bilder

trött.

Vad trött jag är. Har satt på mig hörlurarna på högsta musik och tagit en tablett. Hoppas jag blir pigg snart. Har prov om en halv timme

prov idag.

Mycket prov denna veckan. Viktiga prov.
Idag har jag engelska författare. Och i eftermiddag har jag naturkunskap.
I tisdags hade jag matematik b i nationella.
Får reda på måndag vad för resultat jag får på matten.
Är lite orolig för engelskan.
Kan ungefär vilka författare som hör till vilken period. Men att binda ihopa texter med författare kan bli svårt.
Ska repetera nu innan provet klockan 1010.

första snön som ligger

Allt annat är tö och slask.