torsdag 23 juli 2009

fredag 19 juni 2009

ont i halsen.

Tror det beror på att jag varit i drag eller något.
Kommer väl kännas ännu mer imorgon eftersom jag snarkar som jag gör.

torsdag 18 juni 2009

rusning till bolaget

Dagen innan midsommar 10 minuter innan de öppnar

tisdag 16 juni 2009

hemma

Nu är man hemma och det är dags att natta barnen.
Härlig dag det har varit. Fick ett ryck och oljade låsen till stall dörrarna. Nu slipper man att ta i

hemgång

Då var man på sista bussen hem. Har varit en bra dag idag. Den äldste av mina söner har somnat i min famn för andra gången idag. Iallafall så är han lugn. Luktar att blöjan ska bytas med.
Kanske ska hälsa på min mor i helgen

krossat glas

Nu så stannade tåget i eslöv för reparationer. En ruta hade blivit krossad. Så nu tejpar dom för fullt. Cirka 5 min sa dom att det skulle ta.
Ska se om jag kan ta en bild på den lagade rutan sen.

tåg igen

Nu sitter vi på tåget till kristianstad.
Fick vänta en kvart i lund.
Känner mig trött i fötterna nu men skönt att man fick sittplats.