torsdag 23 juli 2009
fredag 19 juni 2009
ont i halsen.
Tror det beror på att jag varit i drag eller något.
Kommer väl kännas ännu mer imorgon eftersom jag snarkar som jag gör.
Kommer väl kännas ännu mer imorgon eftersom jag snarkar som jag gör.
torsdag 18 juni 2009
tisdag 16 juni 2009
hemma
Nu är man hemma och det är dags att natta barnen.
Härlig dag det har varit. Fick ett ryck och oljade låsen till stall dörrarna. Nu slipper man att ta i
Härlig dag det har varit. Fick ett ryck och oljade låsen till stall dörrarna. Nu slipper man att ta i
hemgång
Då var man på sista bussen hem. Har varit en bra dag idag. Den äldste av mina söner har somnat i min famn för andra gången idag. Iallafall så är han lugn. Luktar att blöjan ska bytas med.
Kanske ska hälsa på min mor i helgen
Kanske ska hälsa på min mor i helgen
krossat glas
Nu så stannade tåget i eslöv för reparationer. En ruta hade blivit krossad. Så nu tejpar dom för fullt. Cirka 5 min sa dom att det skulle ta.
Ska se om jag kan ta en bild på den lagade rutan sen.
Ska se om jag kan ta en bild på den lagade rutan sen.
tåg igen
Nu sitter vi på tåget till kristianstad.
Fick vänta en kvart i lund.
Känner mig trött i fötterna nu men skönt att man fick sittplats.
Fick vänta en kvart i lund.
Känner mig trött i fötterna nu men skönt att man fick sittplats.
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)

