tisdag 16 juni 2009

tågdags

Efter gått en runda på väla så var det dags att bege sig. Mätt efter en stor portion köttbullar på ikea. Klart att man såg bussen åka iväg. Detsamma när man kommer till stationen så ser man att tåget åkte precis. Inget inom en timme heller.
Så vi bestämde oss för att ta tåget till lund istället för att försöka ta ett tåg till kristianstad därifrån.

Bland annat så tittade vi på en handkräm som min far lät mig pröva en gång. Min fru fick nu pröva och vi övervägde starkt att köpa en tub. Men det blev inte så, vi har med tittat på mobil till min fru men dom hade inte den hon ville ha i rätt färg så hon får vänta tre dagar.
Sist inte minst köpte vi en låda med baklawa till mig. Allt det ni ser på bilden kostade 46 kr.
Kommer nog mer på bloggen sen idag

Inga kommentarer: