fredag 6 mars 2009

Skön Fredagskväll


Färgglada rader i ett mail fick min fru, oj så prydligt och nogrrant det var från surkarten, men om han skulle hålla det seriöst så fick han nog skicka det efter han fick betalt med, men nääää han hade ju såå mycket med jobb så nu får min fru vänta på måndag.
jag håller på med auktioner dagligen och jag vet hur viktigt det är att skicka i tid, för köper man nått så vill man inte vänta en vecka..
jag har ju köpt en fin ronson-tändare på auktion billigt (se bild)
men den är heller inte skickad fast jag vet med 100% säkerhet att killen fått pengarna i torsdes vid middagstid för jag betalade på onsdagen. men inget i brevlådan.
Claes ohlsson har ju med en 7 dagars leveranstid. men hallå, e det så svårt att trycka skräpet i en låda och sparka iväg den till ombudet.

trots att jag låter irriterad så har jag haft en underbar kväll med min fru
filmen mission impossible 3 med tom cruise och kinesisk mat till det
jag åt grillat fläskött i stark sås, tyckte inte den var stark men det var mycket gott.

pratat med min snälla far och han fick vinna idag på snooker (flyordie.com)<<-- gratis
känner mig inte trött, men inte pigg heller, nöff nöff

Superhjältetest

Efter gjort ett test fick jag fram detta resultatet:




















Batman
63%
Hellboy
60%
Stålmannen
60%
Fantomen
59%
Kattkvinnan
55%
Robin
52%
Wolverine
50%
Spindelmannen
49%
Hulken
38%
Du är en mörk hjälte som
gillar tekniska prylar och har vigt
ditt liv åt att hjälpa andra.



Fler test från testportalen.se


torsdag 5 mars 2009

titta vad min son vill ha.

Kanske han önskar sig en till sin födelsedag i maj

tisdag 3 mars 2009

yr

Är man trött när det snurrar när man ligger ner.
För ett tag sedan så hade jag yrsel varje dag när jag slappnade av och la mig ner.
Undrar vad det är för fel.
Kanske blodvärdena som är låga.
Kanske lägga till järn tabletter tillsammans med min tablettsamling som jag försöker komma ihåg varje dag.
Få se. Rosenrot. Fiskolja. Äpplecidervinäger. Silica. Och sen kanske järn.
Jag sväljer alla på en gång med.
Ligger här i sängen. Varmt under täcket och kall luft. Skönt och mysigt.
Ögonen går i kors.
Godnatt

söndag 1 mars 2009

kakmonster

Denna synen möttes jag av när jag hälsade på min vän ikväll. Gott. Mycket gott

snygg jag är