fredag 6 mars 2009

Skön Fredagskväll


Färgglada rader i ett mail fick min fru, oj så prydligt och nogrrant det var från surkarten, men om han skulle hålla det seriöst så fick han nog skicka det efter han fick betalt med, men nääää han hade ju såå mycket med jobb så nu får min fru vänta på måndag.
jag håller på med auktioner dagligen och jag vet hur viktigt det är att skicka i tid, för köper man nått så vill man inte vänta en vecka..
jag har ju köpt en fin ronson-tändare på auktion billigt (se bild)
men den är heller inte skickad fast jag vet med 100% säkerhet att killen fått pengarna i torsdes vid middagstid för jag betalade på onsdagen. men inget i brevlådan.
Claes ohlsson har ju med en 7 dagars leveranstid. men hallå, e det så svårt att trycka skräpet i en låda och sparka iväg den till ombudet.

trots att jag låter irriterad så har jag haft en underbar kväll med min fru
filmen mission impossible 3 med tom cruise och kinesisk mat till det
jag åt grillat fläskött i stark sås, tyckte inte den var stark men det var mycket gott.

pratat med min snälla far och han fick vinna idag på snooker (flyordie.com)<<-- gratis
känner mig inte trött, men inte pigg heller, nöff nöff

Inga kommentarer: