lördag 7 mars 2009

sängläge

Det måste vara tråkigt och intressant samtidigt att läsa min blogg. För jag lägger inte in så mycket saker på den ju.
Eller jo det har blivit en del på sista tiden men mest bilder.
Jag har inte tid eller så känner jag inte för att skriva. Och en bild säger mer än tusen ord med rätt rubrik. Eller hur?
Så ser jag något kul så blir det enklast en bild på mobilen och skickar direkt.
Ja detta skriver jag på mobilen.
Undrar om man kan ladda upp film?
Det ska jag experiementera med någon dag. Hmm det blev felstavat . Orkar inte rätta till det med mobilen.
Om jag får mer än 5 kommentarer angående stavningen så rättar jag till det. Jag lovar.
Inte för att jag tror att någon läser min blogg. Gör du det så får du skriva en kommentar.
Inte för jag tror det. Ha.
Nä nu fick jag kramp i tummen

1 kommentar:

Anonym sa...

du, nu blev det nog lite felstavat haha:P