måndag 16 juli 2012

Mot nya tider

På väg mot oj nu och ska panta burkar jag har samlat på jobbet...
Få se hur stor slant det blir.

Nycklarna är fortfarande borta..
Hoppas dom dyker upp i veckan
Vetefan hur jag ska göra med vite om dom nu begär det...

Ringde innan idag till tre och sa upp mitt abonnemang. Jag ska ha telenors kontantkort med fastpris. 500 i månaden. Kommer tjäna skitmycket på att gå över till det...

Påminde dom på jobbet om onsdag..
Ska ju bli andra tider för att jag måste lämna thias själv till dagis och hämta om dagarna då...
Får se vad dom gör pm dom går med på.dom nya tiderna eller avslutar praktiken.

Hungrig börjar jag bli .. här tagit den sista nutrilett på jobbet... blir bär imorgon... äckligt o gå o rapa det hela dagen .

Framme nu på oj. Dags att panta

70 kr blev det exakt

Sista sekunden

Trött och sov in till det sista idag
Klädde på mig typ och sprang till bussen ...
Hade jag inte sprungit så hade jag inte hunnit med.
Jag märkte att jag har riktigt dålig kondition. Borde börja konditionsträna.
Känns som om jag skutit upp allt.
Försökte ta tag i en del saker igårkväll.. fick åtninstonde ihopa närvarolappen till fsk. Posta den idag då har jag pengarna i slutet av månaden.

Vill så himla mycket just nu

lördag 14 juli 2012

Lugn morgon

Upp och sitta framför datorn 2 timmar och sen in i duschen.
En God frukost med gorgonzola cremoso, färsk tomat på rostad limpa.  Gott

Är på väg till Bromölla nu och ska hämta upp min keps som jag glömt där, sen in till gualöv och fira lame som bollar idag...
Är helnöjd med mitt val av klädsel idag

fredag 13 juli 2012

Fredagskväll

Mätt o trätt, hehe
och ingen som vill dansa med mig.  :(
blev ingen sallad, blev något mera onyttigt..
men men, så e det ibland...
har ju ändå druckit bantningsprodukter till middag i nästan en hel vecka nu..

Frågan är hängandes...
film ? sova ?
Dator ?
usch.. kan man inte multitaska detta ?
kan surfa med en film i hörnet av skärmen  halvsovandes i stolen...
jaaa det kör vi på
:P

Tappat nycklarna

Jaha, nu har det som inte fick hända hänt.
Jag har tappat nycklarna..
Dom ligger på jobbet någonstans och jag hoppas att dom blir hittade ..
Dörrnyckel till hem. Skåpnycklel och två taggar...  taggarna ligger på 300 och 500 vardera om dom inte blir upphittade..

Är för övrigt på väg hem.
Har en stor låda med frukt o grönt med mig hem .. blir en härlig.sallad till kvällsmat sen..

Jävla facebook

Alltså. Folk som lägger ut bilder i all ära. Men ibland så blir det spott on.

Såg en bild där det stod.
Känslan utav att någon du saknar plötsligt skickar ett sms.

Jag saknar någon att sakna..
Usch. Ge mig.

Kallt och grått

Kallt och grått idag.
Snoozade en gång idag och drog på mig shortsen.
Fy vad kallt.
Vart tog sommaren vägen?

Somnade tidigt igår
Thias var vaken när jag kom hem då han fick smaka av maten jag lagade
Han hade mycket energi igår så han hade svårt för att varva ner.
Jag la mig tillsammans med honom i hans säng och myste med han.
Somnade det gjorde jag med.. vaknade vid halv tolv och gick direkt till min egen säng och.somnade.

Tycker inte om att vara så trött som jag är om dagarna. Kommer hem och orkar inget.

Går ju upp 5. Åker bussen vid halv sex eller sex.  Kommer hem tio i sju.
Finns inget utrymme för något alls. Jag hinner inga ärenden.

Fredag idag. Blir säkert en låång och seg dag idag.