måndag 16 juli 2012

Mot nya tider

På väg mot oj nu och ska panta burkar jag har samlat på jobbet...
Få se hur stor slant det blir.

Nycklarna är fortfarande borta..
Hoppas dom dyker upp i veckan
Vetefan hur jag ska göra med vite om dom nu begär det...

Ringde innan idag till tre och sa upp mitt abonnemang. Jag ska ha telenors kontantkort med fastpris. 500 i månaden. Kommer tjäna skitmycket på att gå över till det...

Påminde dom på jobbet om onsdag..
Ska ju bli andra tider för att jag måste lämna thias själv till dagis och hämta om dagarna då...
Får se vad dom gör pm dom går med på.dom nya tiderna eller avslutar praktiken.

Hungrig börjar jag bli .. här tagit den sista nutrilett på jobbet... blir bär imorgon... äckligt o gå o rapa det hela dagen .

Framme nu på oj. Dags att panta

70 kr blev det exakt

Inga kommentarer: