torsdag 12 juli 2012

Bussen

Sitter på bussen till jobb.
Precis laddat ner app till mobilen så man kan skriva av sig ibland .. kommer nog att bli konstiga ord och massa punkter via mobilen.  Haha.

Blev väckt per telefon. Idag med. Min nya kompis mattias som med bor i perstorp han är en trevlig kille.  Någon att snacka med om morgonen.
Har börjat spela ett spel på mobilen med juveler. Så vi tävlar lite om vem som har mest poäng.

Börjar 8 idag. Snart frukost på jobb i deras buffé.
Hoppas att verkstan har lagat punkteringen på min vagn så jag slipper bära allt mög runt huset..
Jag samlade pantburkar på jobb igår. Fick ihopa 31 kr.
Får se hur mycket det blir idag.
Bra tillskott när man är fattig.

Måste även få iväg papper till fsk.

Bilden är på min lunch dagligen


1 kommentar:

Anonym sa...

Åh...orkar du dagen med den som lunch bara??