onsdag 29 oktober 2008

onsdagskväll på lovet

Då har snart ytterligare en dag på lovet gått. Har rätt mycket och göra till nästa vecka i skolan men har inte fått tummarna loss än. Det är religonsprov på måndag och bokrapport på tisdag. Sen prov i naturkunskap på fredag. Får sätta mig och läsa minst halva boken imorgon för jag har inte kommit så långt i den än.

Sen idag så har pannan stannat ett antal gånger idag. Det är pelletsen som är lite för långa så dom fastnar i skruven hela tiden och får den att stanna. Köpte en säck pellets på byggmax idag för att jämföra och då såg jag att dessa var max en cm långa jämfört med agrol som jag har kört med nu ett tag. En annan nackdel med dessa är med att iomed att dom är så stora så blir inte allt förbränt och det blir små kolklumpar över. Och lilla jag har ju självklart inte fått tummarna loss att bära ut det och kasta det på backen än.

Igår så hämtade jag ut min älskade mobil. Vad jag har saknat den! Den har ju varit ute på uppdatering.

Detta blev långt idag men jag kände för att skriva av mig lite. Har du orkat läsa allt så måste du lägga en kommentar.

Inga kommentarer: