fredag 31 oktober 2008

trött

Nu är man så härligt trött. Är fortfarande mätt. Har suttit och smuttat på bananlikör ikväll framför tv. Men nu är tv:n stängd. Orkar inte hålla mig uppe för att se vem som åker ut från idol. Får läsa det i tidningen imorgon. Bilen känns bra nu och åka. Nu slipper man motorbromsa och den delen fungerar som den ska. Nu ska jag imorgon kolla vad jag kan göra åt dörren. Jag tryckte på den för ett tag sedan så nu stängs den inte igen helt och det drar i bilen.
Sen ytterligare på agendan är att sätta ihopa gräsklipparen så man kan hyvla ner vårt halvmeter långa gräs.
Bära in resten av säckarna imorgon med till pannan.
Nu kommer jag inte på mer så nu ska jag dricka upp resten av min likör och borsta tänderna. Sen under ett varmt täcke ska jag hålla om min fru.
Jag hoppas att det blivit varmt där uppe nu. För min påg hade stängt av elementet idag så det var iskallt. Han tycker visst att det är roligt att skruva på dem.
Nu går ögonen i kors. Godnatt

Inga kommentarer: