Alltså. Folk som lägger ut bilder i all ära. Men ibland så blir det spott on.
Såg en bild där det stod.
Känslan utav att någon du saknar plötsligt skickar ett sms.
Jag saknar någon att sakna..
Usch. Ge mig.
Tankar och händelser i mitt liv
Alltså. Folk som lägger ut bilder i all ära. Men ibland så blir det spott on.
Såg en bild där det stod.
Känslan utav att någon du saknar plötsligt skickar ett sms.
Jag saknar någon att sakna..
Usch. Ge mig.
Kallt och grått idag.
Snoozade en gång idag och drog på mig shortsen.
Fy vad kallt.
Vart tog sommaren vägen?
Somnade tidigt igår
Thias var vaken när jag kom hem då han fick smaka av maten jag lagade
Han hade mycket energi igår så han hade svårt för att varva ner.
Jag la mig tillsammans med honom i hans säng och myste med han.
Somnade det gjorde jag med.. vaknade vid halv tolv och gick direkt till min egen säng och.somnade.
Tycker inte om att vara så trött som jag är om dagarna. Kommer hem och orkar inget.
Går ju upp 5. Åker bussen vid halv sex eller sex. Kommer hem tio i sju.
Finns inget utrymme för något alls. Jag hinner inga ärenden.
Fredag idag. Blir säkert en låång och seg dag idag.
Ja som vanligt vid denna tiden så sitter man och väntar på bussen.
Otroligt gasig blev jag av den där nutrilett smoothien. Skulle ju testa en ny smak idag ju...
När jag kommer hem så ska jag bre mig några goda mackor och se om jag kan få på någon bra film.
På jobb idag fick jag mer att göra.
Gör inte mig något att röra mig mera.
Man vill ju vara alla till lags.
Handlar ju om att jag ska ta över en del av städningen under tiden en kille har lunch.
Solen lyser och värmer mig.. skönt.
Sitter på bussen till jobb.
Precis laddat ner app till mobilen så man kan skriva av sig ibland .. kommer nog att bli konstiga ord och massa punkter via mobilen. Haha.
Blev väckt per telefon. Idag med. Min nya kompis mattias som med bor i perstorp han är en trevlig kille. Någon att snacka med om morgonen.
Har börjat spela ett spel på mobilen med juveler. Så vi tävlar lite om vem som har mest poäng.
Börjar 8 idag. Snart frukost på jobb i deras buffé.
Hoppas att verkstan har lagat punkteringen på min vagn så jag slipper bära allt mög runt huset..
Jag samlade pantburkar på jobb igår. Fick ihopa 31 kr.
Får se hur mycket det blir idag.
Bra tillskott när man är fattig.
Måste även få iväg papper till fsk.
Bilden är på min lunch dagligen