fredag 25 september 2020

Vanlife

 Första steget var att köpa en skåpbil.
Jag och Anna har pratat om att bygga en egen campervagn sedan vi bodde i husvagn ett tag.
Friheten att kunna bara sätta sig bakom ratten och sova är helt underbar.
Efter att ha snubblat över Renault Trafic med högt tak så tyckte vi att den är alldeles lagom stor.
Jag kan med mina 187cm stå rakt i skåpet som det är nu och hoppas att jag kan göra det med sen när vi har isolerat och fixat insidan.

Just nu i skrivandes stund så ligger jag där bak tillsammans med Anna och filosoferar om hur vi ska inreda vår skåpbil.
Just nu så har vi tagit bäddmadrass från bäddsoffan och lagt på golvet, har med oss ordentliga kuddar och sovsäckar ifall det blir kallt inatt.
Back har vi surrat fast vid skiljeväggen som får agera som alltiallo.
Anna ligger med och bloggar just nu så kika in på hennes blogg som heter besticklådan, hon brukar skriva ofta och är duktigare på att uttrycka sig än jag.

Denna bloggen kommer att städas upp med tiden, ska gå igenom gamla inlägg och redigera bort olämpligt material som jag inte vill ha här på bloggen.

Blir mer bilder och ni kommer förhoppningsvis att följa med mig på min och Annas resa när vi ska bygga o designa vår vagn.

Har blivit mycket mer fiskeintresserad på senaste tiden och kommer vilja dela med mig av det här med.
Frågor på det?

Inga kommentarer: