söndag 9 november 2008

ytterligare en sen kväll.

Men det blev inte lika sent som igår. Fastnade även denna kväll av ett spel. Settlers3. Kul men långtråkigt. Precis som jag vill ha det. Jag har haft en bra dag idag. God middag. Hård i magen. Men det luktar som hundens. Nej
Jag har inte ätit av hundens mat.
Äckligt med den lukten.
Just nu precis säger hon att hon har hemska drömmar. Hon drömmer om att vår äldsta son skulle bli ihjälklämd på liseberg. Usch. Då ska vi aldrig dit nu. Jag tror på sanndrömmar. Men inte alltid. En gång drömde jag om att jag vann pengar. Men det hände aldrig. Men man vet aldrig.
Du låter jag säkert dum men jag är faktisk ganska trött så jag skyller på det. Och detta skriver jag med ett leende på läpparna. Nä nu tog tankarna slut. Tror jag. Fan vad jag älskar min fru och barn. Jag fick jättefina presenter idag.
Jag fick ett kuddöverdrag där det står världens bästa pappa. Och ett hemma gjort kort med foto i där det står väldigt uppmuntrande saker. Jag blev väldigt tårögd. Började nästan gråta så fint det var.

Inga kommentarer: